Klacht: Klacht over broek

EminaBara op 12 juli 2023 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Goedenmiddag,

Op 23 juni een broekje gekocht bij Zara. Ik had een verjaardag van mijn moeder en trok dat broekje aan. Ik was er helemaal blij mee. Ik kom naar het restaurant om uit eten te gaan zegt een vrouw tegenzin mevrouw u broek is helemaal gescheurd aan de achterkant. Ik liep onwijs voor schut en moest weer naar huis om mij om te kleden.
Ik ga naar de winkel met de klacht en ze kunnen mij niet helpen omdat ik geen bon heb. Ik bewaar geen bonnen waar ik van weet dat ik het niet terug zal brengen.Uiteindelijk mocht ik iets uitzoeken, maar het brokje is inmiddels afgeprijsd en ik krijg niet het volledige bedrag terug. Ik dien een klacht in dat ik eigenlijk erg voor schut heb gelopen en nu krijg ik het ook niet volledig niet uitbetaald. Ik ga hier niet mee akkoord. Ik ben zover dat ik de geschillencommissie ga inschakelen. Het meest vervelende vind ik dat het niet zo lang geleden is

Het volledig bedrag terugkrijgen van het broekje, want dat heb ik er ook voor betaald!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EminaBara