Klacht: Geen geld terug bij defecte producten

anne1234fe op 27 december 2022 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2x bij zara hetzelfde product besteld, waarbij in beide gevallen het product kapot ging op dezelfde plek, namelijk in een naad. Hier heb ik contact over opgenomen, waarna zara zei dat het een gebruiksfout was. Slaat helemaal nergens op, zijn gewoon producten van 60 euro per stuk. 120 euro weggegooid; echt schandalig

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld gewoon terug, tenminste van 1 van de 2 producten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anne1234fe