Klacht: Centrum Den Haag

M. Parlar op 12 juni 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij wil ik een klacht melden over de melden over de manager van de herenmode in Den Haag. Meneer weigerde mij te helpen bij het ruilen van de sandalen die ik had gekocht via internet(Zara). De sandalen die ik had gekocht waren te klein, dus ik ging na Den Haag centrum om deze te ruilen voor een maatje groter. Daarnaast had ik nog een schoen en parfum bij gekocht en daar kreeg ik de bon van mee. Een week later ga ik weer na de Zara om de sandalen weer te ruilen omdat het me nog steeds niet paste. Dus ik kom aan de kassa, wat blijkt.. dat ik 2 verschillende maten heb meegekregen. 1 maat 42 en 1 maat 43. En dit kon ik niet meer ruilen volgens de manager omdat ik ook een ruilbon erbij moest hebben (DIE IK NIET HEB MEEGEKREGEN!) Wel heb ik een bon gekregen met de nieuwe producten die ik had gekocht ( schoenen en parfum). Op deze bon staat ook duidelijk) “Ruiling” vermeld. Maar meneer de Manager gaf aan dat er internet Ruiling moest staan. Ook zei hij dat ik waarschijnlijk op die dag een andere ruiling had gedaan terwijl dit niet het geval is. Uiteindelijk werd ik niet geholpen werd ik weggestuurd met sandalen met 2 verschillende maten!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg of als ik gewoon dezelfde maat sandalen mee krijg.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door