Mijn Klacht:
Via de Zara app heeft mijn dochter van 13 (van haar spaargeld) een trui besteld. Betaald met ide.. om 16.32 uur. Mail ontvangen dat betaling goed is gegaan en bestelbevestiging. Om 21.35 ontvingen wij een mail dat de bestelling was geannuleerd omdat de betaling niet op tijd binnen was. Gekeken in de app van de bank en de betaling was om 18.35 pas afgeschreven.
De volgende dag contact met ZARA opgenomen per chat, zij melden : als u een mail ontvangt betreft een annulering, betekent dit dat wij voor deze bestelling geen bedrag hebben ontvangen. Het bedrag op uw rekening komt overeen met een pre-autorisatie van de betaling door uw bank. We raden u aan contact op te nemen met uw bank zodat zij het bedrag vrij kunnen geven.
Ik heb contact opgenomen met mijn bank en die kunnen het bedrag niet vrijgeven, dat is de grootste onzin omdat zoiets niet kan. Het geld is op een tussenrekening terecht gekomen waar het is blijven staan. Maar welke tussenrekening??. Ik zou een klacht in moeten dienen via www.thuiswinkel.org maar Zara is daar niet aangesloten.
Gewenste Oplossing:
Dat ZARA het geld aan onze dochter terugbetaald
