Klacht: Artikel wordt niet terug genomen

Cindy00 op 07 december 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Mijn vriend had een leuke blouse gekocht bij de zara, na 1x wassen kromp de blouse terwijl wij deze op 40 graden hadden gewassen zoals op de wasvoorschriften staan. Toen ik binnen 30 dagen naar de winkel ging werd ik onvriendelijk behandeld en werd mij verteld dat ik het niet in België kon terugbrengen dus dat ik maar weer terug naar Nederland moest gaan. Prima maar toen ik vroeg of dit soort klachten vaker voorkomen werd ik afgewimpeld en zei ze op een vervelende toon “vervelend hé mevrouw”, daar help je de klant niet mee. Vervolgens ben ik boos en ontevreden de winkel uitgelopen. Ik koop niks meer bij de Zara dit is al het zoveelste artikel dat binnen een maand kapot gaat.

Vriendelijker personeel dat er iets aan doet om je te helpen. Prima dat ik het niet in een ander land kan terugbrengen maar vertel mij dan wat ik wel moet doen en hoe ik een vervangend product krijgt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door