Klacht: Artikel niet ontvangen

Shalihahaliyah op 05 juli 2025 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb een grote bestelling geplaatst bij Zara tijdens de uitverkoop. Één artikel heb ik niet ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en er wordt mij verteld dat ze alles hebben gecheckt en zeker zijn dat ze het artikel hebben verstuurd. Hoe kunnen ze dit checken en mij geen bewijs aanleveren. Ik heb verder alles netjes ontvangen. Het gaat alleen om 1 artikel. Zara weigert mijn geld terug te geven. Ik wil ook niet ervoor betalen want ik heb het artikel niet ontvangen.
Ik hoor graag van jullie.
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Shalihah

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat Zara het bedrag van €39,99 terug storten omdat ik het artikel niet heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Alle klachten die gemeld zijn door Shalihahaliyah