Klacht: Aankoopbonnen verwisseld en kunnen niet geactiveerd worden noch geruild

Filip en Charity op 07 oktober 2021 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter Charity Zegers, 4543 Zaamslag, Zeeland had een bon van 60 euro moeten ontvangen, maar ze heeft er een gekregen van 150 euro die niet voor haar is bestemd. Iemand anders moet dus de bon van 60 euro hebben gekregen.
Ze kan de bon uiteraard ook niet activeren want die is niet voor haar.
Ze heeft contact opgenomen met Zara, maar die zeggen dat zij niets hebben verkeerd gedaan.
Ze kan dus de bon niet activeren, ruilen, of haar geld terugkrijgen.

Gewenste Oplossing:

Bon ruilen, of geld terugkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Filip en Charity