Klacht: 5 artikelen missen in bestelling

Kaa_ op 23 mei 2024 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling van 8 artikelen gedaan bij Zara waarvan er maar 3 in de geleverde doos zaten. Doos was überhaupt te klein voor de 8 artikelen. Gemeld bij Zara waar wordt aangegeven dat de artikelen wel het magazijn hebben verlaten en er daarom niks wordt vergoed. Moet nu meer dan 200 euro betalen voor niet geleverde artikelen. Op chat wordt niet meer gereageerd

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug voor de missende artikelen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaa_