Klacht: Zalm met asperges

op 14 mei 2020 over Deen in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week twee bakjes van de aanbieding zalm met asperges
Gekocht maar tot mijn stomme verbazing was er geen asperge te
Vinden.
Ik ben vanmorgen naar het europaplein in Heemskerk geweest met mijn klacht.
Maar had niet het idee dat ik serieus genomen werd.
Ik vind 5euro per bakje zonder asperges een beetje veel
.Ik heb eerder de kabeljauw met groente gehad en die was naar tevredenheid

Gewenste Oplossing:

Als ik serieus genomen word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 15 mei 2020 om 07:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen meneer of mevrouw Wijdoogen, wat vervelend dat de zalm met asperges niet aan de verwachtingen voldeed. Gelukkig hebben wij geen verdere klachten ontvangen. Naar aanleiding van uw opmerkingen zal ik contact opnemen met de inkoper van dit product. Tevens ga ik uw opmerkingen in ons klantenreactie systeem invoeren en van daaruit uw klacht verder behandelen. Hartelijke groet, Deen Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]