Klacht: Terugbetaling na artikel retour

Yootje60 op 21 januari 2013 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ook ik heb bij Zalando een paar laarzen besteld die bij levering niet bleken te passen. Direct dezelfde dag voor retour afgegeven bij TNT. En nu wacht ik al meer dan drie weken op het geld wat nog steeds niet teruggestort is. Na een telefoontje gepleegd te hebben werd mij verzekerd dat de storing inmiddels verholpen was en ik ze zouden het geld terugstorten. Nu bijna meer dan twee weken verder nog steeds niets ontvangen. Deze keer een mail gestuurd en als antwoord kreeg ik te horen dat ze NOG steeds met een storing kampen en ze HOPEN dat het opgelost kan worden maar ze kunnen niet zeggen wanneer. Dit is dus de laatste keer dat ik bij Zalando bestel. Ik vind het pure diefstal van mijn geld. Wanneer ze zo bij al hun klanten doen, loopt de rente lekker op op hun rekening!!

Per direct mijn geld terug!! Ik heb voor iets betaald wat ik al weken niet meer in huis heb!!

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zalando in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zalando een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zalando

Heeft op 22 januari 2013 om 15:55 geantwoord

Geachte mevrouw Stol,

u heeft omtrent deze terugstorting gisteren een e-mail ontvangen van onze collega. We bieden onze excuses aan voor het ongemak!

Ilse van der Meer
Customer Care

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Zalando beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door