Klacht: Terugbetaling

Essum op 01 februari 2013 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb in december 2 tassen besteld en 1 was er kapot.
Beiden teruggestuurd en vandaag is het 1 februari en nog steeds geen terugbetaling gehad.Ik wacht nu al een maand op mijn geld. Al vaak een mail gestuurd en natuurlijk had ik begrip dat er technische problemen zijn maar ik verwacht dat dit nu wel een keer is opgelost!! Vd week weer 2 mails gestuurd zonder antwoord te hebben gekregen en vanmorgen gebeld. Er blijkt nog storing te zijn?? Ze kan niks doen.Nou dat is lekker. Laatste keer dat ik vooruit heb betaald. Voorheen altijd tevreden geweest en ik baal hier goed van. Ik wil mijn geld terug!!

Snel geld terug en eventueel een korting bij volgende aankoop.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zalando in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zalando een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zalando

Heeft op 08 februari 2013 om 12:21 geantwoord

Geachte mevrouw Storms,

In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben terugbetalingen van verschillende klanten een vertraging opgelopen. Helaas zijn wij er hierdoor niet eerder in geslaagd uw betaling succesvol terug te storten op uw rekening. Wij betreuren deze situatie ten zeerste en bieden u hier onze oprechte excuses voor aan.

Onze boekhouding heeft zojuist bevestigd dat het bedrag van uw retourzending succesvol is teruggeboekt naar uw bankrekening. Dit bedrag zal in verband met de verwerkingstijd van onze bank naar verwachting eind volgende week weer zichtbaar zijn op uw afschrift.

Koen de Vries,
Zalando Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door