Klacht: Nog steeds mijn geld niet teruggestort…

Suusv op 28 januari 2013 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu helemaal klaar met Zalando. Op 1 januari 2013 is een bestelling geannuleerd door Zalando Lounge met de volgende reden: “De door u bestelde artikelen waren niet aanwezig in het warenhuis van de producent. Hierdoor is het niet meer mogelijk de door u gewenste artikelen te bezorgen.” Ik heb het bedrag nog steeds niet teruggestort gekregen op mijn rekening, dit na herhaalde telefoontjes waarin mij telkens weer werd beloofd dat het nu echt gestort zou worden. Om het allemaal nog vervelender te maken: ik kijk vanochtend op de website van Zalando Lounge, want er is een actie van Taupage. Omdat het over het algemeen leuke schoenen zijn, wilde ik toch even een blik werpen, ondanks mijn irritatie over het geld wat nog niet teruggestort is. Wat schetst mijn verbazing: dezelfde schoenen staan nu in Zalando Lounge https://www.zalando-lounge.nl/klassiekepumps-taupeta911a027-707.html voor 59 euro in plaats van 27 euro. De schoenen zijn blijkbaar op magische wijze tevoorschijn gekomen, maar wel een stuk duurder geworden!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug. En een verklaring waarom deze schoenen ineens weer te koop te zijn, voor 32 euro meer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zalando in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zalando een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zalando

Heeft op 30 januari 2013 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

wij begrijpen uw frustratie volkomen en betreuren deze gang van zaken ten zeerste. Echter vanwege een verandering in leveringsaantal vanuit de leverancier van het artikel hebben we helaas uw bestelling moeten annuleren. Het bedrag van deze bestelling is teruggeboekt naar de rekening waarvan betaald is. Als het goed is is dit bedrag ook weer zichtbaar op uw bankafschrift. Omdat wij later nog een nieuwe levering hebben gekregen vanuit de leverancier, maar aan deze levering andere voorwaarden zaten verbonden en nieuwe prijsafspraken zijn gemaakt is er een verandering in prijs geweest in onze webshop.

Wij willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en hopen dat u in de toekomst weer het vertrouwen in onze webshop zult terugvinden.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door