Klacht: zaklamp

op 19 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 20 november een zaklamp bestelt en tot heden is niet nog niet binnen
Het is wel meteen verzonden staat op de site
Heb er een code van als jullie het ff willen nakijken 1211202583514
Het zal fijn zijn als die voor kerst binnen is

Met vriendelijke gr esther holthuijsen

Gewenste Oplossing:

Als we het voor kerst binnen hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 december 2012 om 03:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door essie1972