Klacht: Zaken wederom niet ontvangen

op 25 februari 2017 over CJIB in de categorie Incassobureaus

Wat problemen gehad met het cjib doordat ik erg veel bekeuringen nooit heb ontvangen. Fout ligt bij postNL.
Ik werd gebeld door een vrouw (medewerker cjib) die erg netjes was en ook een oplossing voor mij had. Alle boetes die ik had ( waren al bij de 2e verhoging of zelfs of Veel later ), werden terug gedraaid naar de originele eerste boete. En ik kon een betalingsregeling treffen. Dat zou ik op de website aan moeten vragen. Omdat ik dus niet alle post ontvang en ze vanuit het cjib een bevestiging zouden sturen van deze betalingsregeling, zou het cjib mij deze bevestiging ook via mijn privé emailadres sturen. Het is nu 2 weken geleden dat dit is afgestemd en binnen 10 dagen zou ik dit ontvangen. Helaas wacht ik nu nog steeds! Ik heb geen post ontvangen en ook geen email! Ik vind het toch allemaal erg vreemd! Ik wil graag dat dit wordt opgelost zodat ik maandelijks mijn boetes kan aflossen! Zo kom ik natuurlijk nergens

Dat ik een bevestiging krijg zoals afgesproken! Ik wil graag mijn boetes aflossen. Ik hoor maar niets! Er is goedkeuring gegeven dat ik maandelijks 75 eu aflos. Via de post en mail zou ik hier een bevestiging van krijgen. Graag ontvang ik deze

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CJIB over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht NickRoosendaal

8 maanden geleden - Graag ontvang ik de bevestiging mbt de betalingsregeling per email en post. Nick_roosendaal@live.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CJIB in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CJIB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CJIB

Heeft op 28 april 2017 om 13:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door NickRoosendaal