Klacht: zaken niet op orde bij het CAK

op 08 september 2016 over CAK in de categorie

Ik woon al een jaar op een nieuw adres. Na 3x gebeld te hebben dat het CAK rekeningen naar mijn oude adres sturen is het nog niet gelukt.
Ook had ik automatisch incasso aangevraagd (mei) dat is tot heden niet gelukt door problen(?) bij het CAKdat geven ze zelf aan.
Vervolgens hebben ze rekeningen naar een incasso bureau gestuurd en mijn oude adres doorgegeven. Ik kreeg dus deze brief pas veel later onder ogen. Ik heb dus onterecht incasso kosten moeten betalen.

Als na een jaar eindelijk mijn rekeningen en post van het cak op mijn 'nieuwe' adres komen.
Als de rekeningen gewoon via automatisch incasso gaan.
Officiële excuses van het CAK voor alle ellende uren bellen en stress en de onrechtmatige incasso kosten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 13 september 2016 om 12:10 geantwoord

Wij hebben deze klant een e-mail gestuurd. In deze e-mail hebben wij geschreven dat wij begrijpen dat het heel vervelend is dat er zaken niet goed zijn gegaan. Het spijt ons dat dit veel ellende en stress heeft opgeleverd. Wij hebben deze klant onze oprechte excuses aangeboden. De klant heeft eerder telefonisch contact met ons gehad. Naar aanleiding van dit telefoongesprek zijn de problemen opgelost.

Heeft op 13 september 2016 om 14:59 geantwoord

Nog steeds geen brief ontvangen oo mijn nieuwe adres van de openstaande rekeningen die naar mijn oude adres zijn gestuurd. Dit was mij wel beloofd zodat ik deze kon betalen en er niet meer onterechte aanmaningen zouden komen. Ook nog steeds geen bevestiging gekregen van de automatische incasso!!

Bericht van CAK

10 maanden geleden - Beste mevrouw Pronk, 'Naar aanleiding van uw telefoongesprek met mijn collega op donderdag 8 september is er een verzoek gedaan om uw nieuwe adres schriftelijk te bevestigen. Tevens wordt de automatische incasso opnieuw verwerkt en bevestigd. U ontvangt hier binnenkort bericht van.

Alle klachten die gemeld zijn door jcjpronk