Klacht: Zakelijk contract met telefoons niet geleverd zelfs na 25 dagen

op 19 augustus 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Ik heb op 27 juli 2 x iPhone6S Plus besteld met telefoon/data bundel van T-Mobile en na meerdere emails, 4 telefoon gesprekken, elk met iemand die beloofd dat het NU opgelost is, nog steeds geen telefoons ontvangen. Dit terwijl ik wel al €872 heb aanbetaald, daar zijn ze wel snel mee.
Alle medewerkers die ik gesproken heb wilde mij in eerste instantie afschepen met de melding \”ja ik zie het in het systeem, dus het zal wel goed komen\”. Omdat ik daar niet mee akkoord ging, zijn zij toch nog verder gaan uitzoeken \”ik zet u even in de wacht\” en kwamen dan met de melding dat het contract bij T-Mobile bekend was en dat het dus nog 3 tot 5 dagen zou duren voordat ik een email kreeg. Je snapt het al, die heb ik tot op de dag van vandaag (19 augustus) nog niet gekregen. Eerst stond mijn order niet in het systeem (terwijl ik wel al het bedrag online had betaald), bij de tweede keer bellen stond mijn order er wel in maar \”er was iets vreemds mee\” dat ging de dame wel even oplossen…(niet dus). De derde keer zou een andere, niet goed Nederlands sprekende, dame mij weer afschepen met \”ik zie het in het systeem staan dus moet goed komen\”, na mijn aandringen voor betere info kwam zij terug met \”ik heb met mijn teamleider gesproken en de telefoons zullen tussen nu en 3 dagen worden geleverd\”, niet dus… Nu de vierde keer gebeld, wordt ik daarna in de wacht gezet en verbinding verbroken. Tóch maar weer gebeld, verteld een vriendelijke Nederlandse dame mij dat zij met haar teamleider heeft gesproken (waar ken ik dat meer van…) en vandaag zal zorgen dat de aansluiting ook vandaag plaatsvindt (huh…was dat nog niet geregeld dan??) en dat ik ook vandaag een mail zal krijgen dat de telefoons worden verzonden… Ondanks dat ik een ordernummer heb gehad kan ik overigens nog steeds niets op de Typhone website vinden. Typhone heeft een ontzettend SLECHTE service verlening, zijn ongestructureerd, de rechterhand weet niet wat de linkerhand doet en de klant is daar de dupe van. Wel op hun website aangeven dat het maximaal 3 tot 5 dagen duurt en als een van hun speerpunten \”Snelle Levering\”, mij vervolgens een aanbetaling laten doen van €872 en dan volledige radio stilte, geen bevestiging email, geen andere informatie…drama dus!!! Dit is echt de eerste maar ZEKER de laatste keer dat ik ooit nog iets via Typhone zal doen, wat een waardeloos bedrijf.
Update 26 augustus: Inmiddels zijn we nog geen stap verder gekomen, nog steeds geen telefoons, een MAAND verder (let wel, het zou 3 tot 5 dagen duren) en een heel vervelende onbeschofte dame Hayat bij Typhone die ons geen steek verder wil helpen…het ligt vast aan ons… Eens kijken of we de order nog kunnen annuleren, zal ook wel een drama worden.

Ik kan nu niet meer tevreden worden over welke oplossing ze ook bieden, mijn collega zit in het buitenland en had veel eerder de telefoon nodig, ik ga komende zondag naar het buitenland en had ook mijn telefoon nodig echter gaat dat nu niet meer lukken, waardeloos dus en ik ben ook ontzettend boos.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pablo54