Klacht: zaak actie en leggeld niet afgeboekt tevens overeenkomst met nha waarom zo lang wachten op cadoo gratis?? nee dus

op 18 oktober 2016 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

in de maand september opleiding besteld.
actie tablet gekozen maar kwam er achter dat er eerst twee termijnen moesten worden betaald voor het cadeau zou worden opgestuurd.
dit zou na gemiddeld 8 weken worden afgehandeld.
helaas heeft nha nog steeds geen afboeking gedaan en in de praktijk moet ik dus langer wachten dan 8 weken wat belachelijk is.
ik ben een overeenkomst aangegaan met NHA dus als ik niet betaal komt er een deurwaarder dus waarom de zaak op zijn beloop laten en weken wachten op een tablet die eigenlijk mijn juridische recht al is met het overeenkomen van de opleiding en in ontvangst te hebben genomen.
nu zal er weken over heen gaan voor NHA eindelijk handelt en de zaak kan worden afgehandeld.
de opleiding gratis tablet was ook een onderdeel van mijn motivatie te studeren bij NHA maar kom wel ff behoorlijk matig uit deze situatie en de tablet een tool is om te studeren.
gaande verzoek ik NHA om de eerste de afboeking te doen volgens de afspraak en de tablet met acht op de overeenkomst gewoon opgestuurd kan worden naar adres voor het gebruik van ondersteuning van de opleiding.
gaande verzoek ik een reactie a.u.b

ben niet tevreden sorry

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

1 maand geleden - Geachte heer Vermeer, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en voorgelegd aan de eindverantwoordelijke. De Tablet PC is een cadeautje bij de studie en is niet noodzakelijk om de lessen te kunnen leren. De Tablet PC wordt binnen 10 weken na betaling van de tweede lesgeldtermijn verstuurd. Bij aanmelding heeft u voor een automatische incasso op de 1e van de maand gekozen. Omdat 1 oktober binnen de wettelijke proeftijd van 15 dagen viel, is 1 november de eerste datum dat wij afschrijven. (wij incasseren niet binnen de proeftijd). Als u wenst kunnen we dit voor u versnellen. We kunnen de betaling omzetten naar een acceptgirobetaling (zonder extra kosten). We kunnen dan zelfs de eerste twee termijnen tegelijk in rekening brengen als u wilt, zodat de Tablet PC spoediger geleverd kan worden. Graag hadden wij van u vernomen of u van deze omzetting gebruik wil maken. Alvast bedankt voor uw reactie. Klantenservice NHA

Bericht van NHA

1 maand geleden - Geachte heer Vermeer, We hebben nog geen reactie ontvangen op ons bericht van 18 oktober. De incasso van de eerste termijn is inmiddels bij uw bank aangevraagd. Morgen wordt termijn 1 afgeschreven. Wenst u termijn 2 handmatig vooruit te betalen? Daarna kan de Tablet PC namelijk vervroegd verstuurd worden. Alvast bedankt voor uw reactie. Klantenservice NHA

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 16 november 2016 om 08:49 geantwoord