Klacht: z.i.n teveel ingehouden

op 24 juli 2017 over CAK in de categorie

jullie zouden per 1 juli stoppen met het inhouden van de z.i.n u geeft aan het uwv door per 1 augustus al 6 keer gebeld krijg je te horen moet je uwv bellen die zeggen nee moet je cak bellen en die zeggen weer oeps foutje u moet een terug betaal verzoek indienen wil je dat doen staat nergens een formulier voor zo een verzoek wil je een email sturen doet de website het niet waar slaat dat nou weer op kan ik mijn vgz niet betalen kom ik weer in de problemen word hier heel erg boos van

gewoon zsm mijn geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 30 augustus 2017 om 12:24 geantwoord

Op verzoek van deze klant hebben wij per e-mail contact met hem opgenomen. De betaling van de premie was omgezet van acceptgiro naar inhouding op het loon door de werkgever. De klant had ondertussen contact gehad met zijn zorgverzekeraar om een betalingsregeling te treffen. We hebben met de zorgverzekeraar en de werkgever afgestemd dat de klant zijn premie rechtstreeks aan de zorgverzekeraar gaat betalen. Hiermee sluiten we deze klacht af.

Alle klachten die gemeld zijn door marion eijkenboom