Klacht: Yambrood bestellen gaat iedere keer fout!

op 06 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Al drie keer een Yambrood geprobeerd te bestellen in de winkel en drie keer achter elkaar gaat het fout. Hele week geen brood gehad. Wel iedere keer de garantie dat het er zou zijn. De eerste keer zou het niet het juiste formulier zijn geweest waarop de bestelling was geschreven. De tweede keer wisten ze niet voor welke dag het was (zo snel als kan!) de derde keer was mijn brood aan een ander gegeven, terwijl ik het besteld had. Probleem: geen goede communicatie onderling. Blijkbaar geen duidelijkheid waar je iets moet bestellen. Geen echte oplossingen voorradig. Yambrood is glutenvrij brood. Voorverpakt brood is echt niet lekker.

Meer controle door leiding. Aanpakken van de communicatie. Eenduidigheid voor bestellingen. En voor alle frustraties mag nu wel een yambrood gratis.
Een keer vergissen kan. Vervelend, maar kan iedereen gebeuren. Dit was echter drie keer op rij. Ik moet erop kunnen rekenen. Wat ik bestel, is voor mij. Voor mijn part schrijf je de naam erop. Alle keren wel telefoonnummer achtergelaten. Als er dan problemen zijn, laat het me tijdig weten.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne Breukelaar