Klacht: XLC AZURA XTRA LED FIETSENDRAGER

kyon op 06 juni 2024 over XLC in de categorie Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LET OP
bij mijn nieuwe fietsendrager is de achterste bolle schroef van de langste stang om de fiets vast te zetten los gekomen tijdens het rijden.
dat betekend dat ik onderweg mijn fiets verloren zou hebben als een belgisch echtpaar ons niet had gewaarschuwd op de snelweg!!!
XLC is hiervan op de hoogte maar verwijst naar de fietsenzaak die de fietsdrager heeft verkocht.
XLC uitgelegd dat deze winkel FietsAccuWinkel uit Soest ook niet veel doet.
Kent de klacht niet,zal het bij XLC navragen etc.
Oftewel tot nu toe neemt niemand ergens verantwoordelijkheid voor!

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten of ik de enige ben.
ZO NIET MELD DIT DAN AUB HIER BIJ KLACHT.NL
Ik wil weten of deze schroef normaal gesproken niet los kan komen.
zit de schroef geborgd?
zo niet wil ik deze fietsendrager niet meer.
zeer prettig in gebruik
niet zwaar maar veiligheid voor alles.
Ik wil geen ongelukken veroorzaken of erger nog dodelijke ongelukken.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XLC

Reactie van de melder van de klacht kyon

1 week geleden - XLC onderhandelt niet met klanten!!!!

Reactie van de melder van de klacht kyon

1 week geleden - XLC reageert niet op klacht.nl misschien zegt dat nog veel meer dan mijn klacht alleen! een eerlijke discussie geeft vertrouwen,dit gedrag geeft totaal geen vertrouwen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XLC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kyon