Klacht: XL-Tablet kwalitatief erg slecht

HayedeJong op 09 juli 2015 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Na een aantal weken wachten eindelijk de XL-Tablet mogen ontvangen van de NHA, gelijk uitgepakt en in werking gesteld, maar helaas wat een leuke tablet zou moeten zijn is eigenlijk een oude tablet met outdated besturings systeem, voorzien van een stroeve plastic beeld.
Zelfs een youtube filmpje is hier niet fatsoenlijk op te kijken, en dan de kwaliteit van het geluid daar gelaten.
Nu is dit nog niet het ergste, dat kwam na een uurtje of 2 a 3 gebruiken. Na een kwartiertje in slaapstand te hebben gestaan besloot de tablet niet weer in te schakelen, ook na een oplaad poging bleef de tablet volledig zwart.
De tablet heb ik dan ook gedag gezegd.
Dit heb ik per mail bij de NHA aangegeven, maar hier word alleen aangegeven dat ze de opmerking mee nemen.

Niet meer lokken met een tablet van deze extreem lage kwaliteit en de mails hierover ook eerder serieus nemen.
Tablets aanbieden welke ook bij de gepretendeerde opleidings kwaliteiten horen.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

6 jaren geleden - Klacht in behandeling genomen en voorgelegd aan de verantwoordelijke afdeling. cursist wordt binnen 2 weken op de hoogte gebracht, dit is via mail aan hem bevestigd.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 30 juli 2015 om 10:09 geantwoord

na uitvoerig mailcontact met de klantenservice, aangegeven dat tablet binnen garantieperiode vervangen of gerepareerd had kunnen worden

Alle klachten die gemeld zijn door HayedeJong