Klacht: XL Schoenenkast besteld, maar niet ontvangen

op 13 oktober 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

19 september een XL schoenenkast besteld. Factuur gekregen en betaald. 29 september zou de verzend datum zijn (staat op de site en op de factuur), maar tot op heden nog niks ontvangen. Ook vorige gebeld met groupdeal en men zou er achter aan gaan. Ook hier nog niets over gehoord.

Ik wil z.s.m. het bestelde ontvangen, waar ik voor betaald heb.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 15 oktober 2017 om 16:15 geantwoord

Beste heer van Vliet,

Wat ontzettend vervelend dat u de schoenenkast nog niet geleverd heeft gekregen! Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij hebben ondertussen ook meermaals contact gehad met de leverancier hierover.
Gisteren hebben wij u op de hoogte gebracht van de laatste terugkoppeling die wij van de leverancier hebben ontvangen.
Zij geven namelijk aan dat er zo snel mogelijk een nieuwe bezorgopdracht wordt ingepland en dat u hier per e-mail bericht van krijgt. Let op; de e-mails kunnen ook in de spambox belanden.

Wij hopen dat u snel kunt genieten van de XL schoenenkast!

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 17 oktober 2017 om 09:20 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht marc.van.vliet

2 dagen geleden - Gezien de mogelijk oplossing volgens groupdeal, is voor mij deze klacht nog niet opgelost en zeker nog niet afgesloten. Er is totaal geen contact met mij opgenomen. Niks in de spam of reclame box. Het opvallende is wel dat deze XL schoenenkast weer wordt aangeboden op hun site, terwijl de vorige nog niet geleverd zijn!. Dus voor mij is deze klacht nog niet afgesloten! In tegendeel juist.

Alle klachten die gemeld zijn door marc.van.vliet