Klacht: Xl live geen update meer

op 06 februari 2018 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Mijn TomTom kan geen update meer ontvangen , aanschaf prijs 180 euro 5jaar lang een abonnement van 55 euro per jaar voor service en nu een bericht ontvangen dat ik mijn TomTom niet meer kan updaten omdat hij te oud zou zijn, via via geprobeerd om een mail te kunnen sturen maar dat is niet mogelijk, bellen naar de klantenservice krijg je te horen wachttijd 27 minuten…hoppa.
Ben er helemaal klaar mee.

Vriendelijke groeten,
R Langerak

Als er een betere en goedkopere aanbieding komt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van TomTom

8 maanden geleden - Beste Rob, Jammer om te horen dat niet tevreden bent met de aanbieding. De XL LIVE was in 2009 op de markt gebracht en dit model is inmiddels nu 9 jaar oud. Helaas is dit model dusdanig veroudert dat het door technische beperkingen niet meer mogelijk is om kwalitatief goede kaarten en services te leveren hiervoor. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om de updates te stoppen. Je systeem blijft als vanouds functioneren, maar je hebt niet langer de mogelijkheid om services te kopen. Voor gebruikers die dit wel willen kunnen blijven gebruiken bieden wij daarom een Vervangingsaanbod. Mocht je nog vragen hebben, vanuit de klantenservice zullen wij je een e-mail sturen waarop je eventueel verder kan reageren. Met vriendelijke groet, Yin van TomTom

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht coco@123

8 maanden geleden - Hallo Yin, dank voor de reactie en ik snap het hele verhaal, ik weet ook dat verouderde systemen vernieuwd moeten worden dat is met alle elektronica. Wat ik al aangaf in mijn vorige mail dat ik had verwacht dat tomtom als trouwe klant met een beter aanbod zou komen , het aanbod wat nu word aangeboden vind ik aan de prijzige kant en vooral omdat ik altijd een extra abonnement heb voor life service en file meldingen etz etz. Mochten jullie toch niet met een iets beter aanbod komen stap ik helaas over naar een ander systeem wat ik wel jammer vind trouwens. voor nu wens ik je nog een fijne toe. vriendelijke groeten , R Langerak.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 24 april 2018 om 17:01 geantwoord

Heeft op 25 april 2018 om 10:37 geantwoord

Nee helaas , verder is er geen goede deal mogelijk, gooi mijn TomTom wel gewoon weg. Ga naar een ander merk als ze geen betere oplossing hebben ( goedkoper ) voor een vaste gebruiker van TomTom .

Alle klachten die gemeld zijn door coco@123