Klacht: Xhose onderdeel defect

op 01 mei 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

De x-hose gekocht maar het koppelstuk van de slang naar de kraan is versleten. Verder kon ik nergens vinden of deze elders te koop was of bij jullie zelf. Mijn vraag is daarom of het mogelijk is om een vervangend onderdeel op te sturen is of dat deze aangeschaft kan worden bij u.

Als er een manier wordt gevonden om het onderdeel te vervangen. En ik niet een nieuwe xhose hoef aan te schaffen voor dit kleine probleem.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 01 mei 2017 om 14:32 geantwoord

Beste Heer Samson,

Wat vervelend dat het koppelstuk van de Xhose is versleten. Helaas hebben wij het artikel niet meer in het assortiment en hierdoor kunnen wij u helaas niet voorzien van een nieuw koppelstuk. Tevens is gebleken dat de fabrieksgarantie ruimschoots verstreken is daar het artikel is besteld op 24-6-2014.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Jenssam