Klacht: Xhose: Levering van ander product dan gemeld

op 07 juni 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Xhose 30 meter a € 79,95, TV aanbieding 1+1 gratis besteld. Voorafgaand nog gebeld met de klantenservice over de kleur van de Xhose. Er werd mij verzekerd dat deze blauw is.

Nu is geen Xhose geleverd, maar een B- merk (Flexiwonder 30 meter, bij BOL.com voor € 45,48) met plastic ipv. metalen aansluitingen. Ook nog eens gifgroen van kleur. En de verpakking niet echt intact.

Klantenservice gebeld dat ik wil ruilen voor een echte Xhose met metalen aansluiting. “Deze is niet leverbaar, daarom hebben wij deze geleverd” . Dit is dus ongevraagd gedaan. Ik kan niet ruilen voor een Xhose, ook al staat deze gewoon op internet nog als voorradig bij Tommy Teleshopping. De boot wordt duidelijk afgehouden. Ook geen enkele hint op restitutie van het evt. prijsverschil. Pas als ik duidelijk aangeef dit product niet te willen geeft men aan dat ik de bestelling op eigen kosten retour kan zenden. Dit terwijl het bedrijf Tommy Teleshopping mij een verkeerd product levert!!
Ondertussen lees ik op fora dat het bedrag vaak gewoon niet gerestitueerd wordt na retourzending.

Indien het bestelde product geleverd is.

Als dit niet kan: indien het bedrag en ook de portokosten van de 2 tuinslangen geretourneerd worden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 07 juni 2016 om 11:24 geantwoord

Tommy Teleshopping heeft telefonisch contact gehad met mevrouw van Essen.

De klacht is uitvoerig besproken en naar alle tevredenheid opgelost. We hebben de klant voorzien van een antwoordnummer zodat de klant het verkeerde artikel gratis kan retourneren aan Tommy Teleshopping.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Xhose niet geleverd