Klacht: www.telegraaf.nl/zomer

op 23 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb mijn unieke code helemaal niet kunnen ingeven, voor mij een raadsel hoe jullie dat voorstellen in uw folder als special cadeau voor de zomer. Het werkt helemaal niet, ook niet na een aantal malen geprobeerd te hebben.

Gewenste Oplossing:

als dit opgelost wordt door u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Mulder,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht over de Telegraaf zomer. Als u de website www.telegraaf.nl/zomer in Internet Explorer opent, dan is het mogelijk dat de website niet werkt. U kunt deze het beste in Google Chrome openen en dan ziet u de pagina wel. Hier kunt u eerst kiezen welk cadeau u kiest en dan komt u op de volgende pagina in het scherm voor uw gegevens, waar u ook uw code kunt invullen. Mocht dit toch niet lukken, dan horen wij dat graag. U kunt ons bereiken op 088-8248242 Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door 130437654