Klacht: Wtcg beschikking CAK

op 28 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

vanaf 7 november 2013 wacht de beschikking die mij toekomt al op verzending. Na diverse telefoontjes, mailtjes en zelfs een nieuwe aanvraag is er niemand bij het CAK in staat het voor elkaar te krijgen, om deze goed gekeurde beschikking naar mij toe te zenden. Hoe moeilijk is het deze beschikking in een enveloppe te doen dicht plakken en voorzien van naam, adres, postcode en plaatsnaam en eventueel postzegel en dan zoals dat gaat bij de overheid in een daarvoor bestemde postzak te deponeren????

het bovenstaande zo snel mogelijk uitvoeren, zodat ik snel over mijn toe gekende bedrag kan beschikken.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 03 maart 2014 om 15:15 geantwoord

Wij hebben contact opgenomen met deze klant. Wij hebben verteld dat wij er alles aan doen om de beschikking snel naar de klant op te sturen. De klant heeft de beschikking nu ontvangen. Binnen 6 weken na ontvangst van deze beschikking betalen wij de algemene tegemoetkoming vanuit de Wtcg 2012 uit. Hiermee sluiten wij deze klacht.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht dekmantel

3 jaren geleden - 15 febr.2014 heb ik de besckikking met tussenkomst van de Nationale Ombudsman pas ontvangen.Dit is 3maand nadat ik in november 2013 het eerste telefoontje heb gepleegd.Het inschakelen van de Nationale Ombudsman heeft ertoe geleid dat ik de beschikking nu heb ontvangen terwijl de beschikking al op 7 november 2013 wachte op verzending. Alle mensen die met het zelfde probleem kampen, waarschuuw onmiddelijk de Nationale Ombudsman in, want het CAK kan dit niet alleen.

Heeft op 31 maart 2014 om 15:21 geantwoord

ik zal nooit tevreden zijn over het CAK deze mensen hebben allen de opdracht gekregen de klant zolang mogelijk aan het lijntje te houden zodat ze zoveel mogelijk rente kunnen opstrijken, en de klant zoveel mogelijk te pesten en kleineren met hun leugens. 15 februari de beschikking ontvangen en dan exact 6 weken erna het bedrag overmaken, krijg ik hier ook rente over.het jammer dat het kantoor van het CAK zover weg is van mij, dan had ik ze vereerd met een bezoek.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CAK beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dekmantel