Klacht: Wtcg

op 31 maart 2013 over CAK in de categorie klachtmelden

Heb 17-01-2013 de beschikking ontvangen,over 6 weken zou de 308euro gestoort worden.Tot op vandaag niets ontvangen.heb merdere keren gebeld,alltijd smoesjes.
Laatste keer vroegen hun mij zelf mijn mobil nr.,want er beloofd binnen twee dagen zou ik teruggebeld worden.Dat is inmiddels ook al weer twee weken geleden.
Hun hebben al mijn gegevens,dus wat het problem is weet ik niet en hun schijnbaar ook,anders hadden hun mij wel gebeld zoals beloofd!
Wat een toestanden,twijfel of het geld ooit nog komt???

308 euro overmaken zoals staat in de beschikking

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Anndrzo

7 jaren geleden - Inmiddels ben 10 dagen geleden gebeld door het cak met de mededeling dat het op dezelfde dag handmatig word overgemaakt.Je zou het bijna kunnen raden NOG NIETS ONTVANGEN ! En dat voor een overheidsinstantie,ze weten al niet meer welke smoesjes ze nog moeten gebruiken!! Wat een bende daar!!!

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 28 mei 2013 om 15:26 geantwoord

De klant heeft de tegemoetkoming vanuit de Wtcg van ons ontvangen. Wij vinden het vervelend dat dit zo lang heeft geduurd. Wij sluiten hierbij de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Anndrzo