Klacht: wtcg 2012

op 27 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

op inlogpagina van cak wtcg 2012 blijkt dat het inkomen van 12 jaar geleden ex partner is meegerekend bij het bekijken van de beschikking 2012, hierdoor is inkomensgrens te hoog en staat de beschikking op 0 euro.
al diverse malen gebeld maar moest nog maar even geduld hebben en niet meer kijken op de persoonlijke inlog site.
dit zou zsm opgelosten worden. maar helaas is het nu 27 jan. en er is nog steeds niets gebeurd

inkomen ex partner eraf halen waardoor het inkomen juist is en de beschikking uitbetaald kan woorden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 28 januari 2014 om 14:50 geantwoord

We hebben deze klant gebeld. Wij hebben de klant een aanvraagformulier toegestuurd. Zodra de klant deze ingevuld retour heeft gestuurd beoordelen wij of de klant recht heeft op de tegemoetkoming vanuit de Wtcg 2012. De klant is tevreden met onze uitleg en de oplossing.

Reactie van de melder van de klacht yvon65

3 jaren geleden - Nu 10 mei 2014 en nog steeds geen beschikking ontvangen!!!! al diverse malen contact gehad maar moest nog maar even geduld hebben

Reactie van de melder van de klacht yvon65

3 jaren geleden - Nu 13 mei en nog steeds geen beschikking ontvangen. Weer gebeld maar moest nog maar geduld hebben. Dus klacht zeker nog niet opgelost.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CAK beoordeeld.

Heeft op 13 mei 2014 om 17:57 geantwoord

De oplossing is er pas als ik de nieuwe aanvraag heb ontvangen, ingevuld, geretouneerd en opnieuw wordt beoordeelt met wel het juiste inkomen en daardoor een correcte beschikking.
Dus nog zeker niet opgelost maar ben wel netjes gebeld met deze melding. En nu hopen op goede afhandeling
Hoezo de klacht is opgelost!!!
Het is 13 mei en nog steeds geen beschikking

Alle klachten die gemeld zijn door yvon65