Klacht: wtcg

op 18 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

Allereerst: ik heb diverse pogingen ondernomen om deze klacht via de website rechtstreeks naar het CAk te sturen. Maar die website verzendt het niet.
Begin december heb ik met het cak gebeld over de wtcg voor 3 gezinsleden. Toen zou ik voor eind december meer horen.Het was bekend maar lag bij een specialist. ( gezinsinkomen misschien?) Niets gehoord, op klacht.nl een klacht geplaatst en dezelfde dag nog gebeld. Volgens deze persoon was het bekend dat ieder van de drie genoemde personen aan de wtcg voorwaarden voldeed maar was dat niet gezinsgekoppeld en daarom ging het niet goed, ik moest maar een aanvraag indienen ( terwijl ze echt alles al hebben, zelfs de redenen waarom wij wtcg rechten hebben staan correct bij hen genoteerd!) vervolgens hebben we een hele stapel papieren ingevuld, en die aan elkaar geniet, het probleem lag bij de koppeling van deze drie personen,dus dat kon bijna niet mis gaan als we de hele zooi aan elkaar nieten. Op het eerste blad geschreven dat het drie aanvragen waren. Nu hebben wij alleen een ontvangstbevestiging van 1 van de kinderen gekregen, dus weer niet alles. Wij vinden dit niet correct en willen dat onze aanvraag, die al heel lang bij het cak bekend is, nu serieus bekeken wordt. Er wordt telkens iets anders gezegd, maar serieuze actie ontbreekt volledig.
Wij weten dat we niet voor 3 maar voor 2 uitbetaald zullen krijgen, daar is niets aan te doen, maar die 2 uitbetalingen willen we wel hebben. Ik verwacht nu een serieuze reactie die klopt. Zelfs op de enveloppe hebben we geschreven dat het 3 aanvragen waren.

Stuur dan ook 3 ontvangstbevestigingen ipv zoals nu maar eentje.

ontvangsbevestigingen, erkenning recht op papier en uitbetaling

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 10 april 2014 om 09:12 geantwoord

Wij hebben deze klant gebeld. In dit telefoongesprek hebben wij gezegd dat wij de ontvangtsbevestigingen voor de aanvragen van haar zonen toe zullen sturen. Deze ontvangstbevestigingen heeft deze klant nu ontvangen.
Deze klant ontvangt deze week een brief. In deze brief leggen wij uit hoe het kan dat deze klant de tegemoetkoming voor haar zonen nog niet heeft ontvangen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Irene Jansen