Klacht: Wotra 5 in 1 connection kit is eigenlijk een 2 in 1 connection kit EN werkt niet…

op 16 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Het heeft meer dan een maand geduurd voor ik de bestelling (set van 2 Wotra 5 in 1 connection kits) binnen had en het eerste wat me opviel is dat er alleen SD en micro-SD kaartjes in passen, plus een USB-aansluiting. De meest onaangename verrassing was wel dat ze niet werken op de iPad 2 terwijl ze daar juist wel voor bedoeld zijn. Bij melding aan Groupon hoor je eerst dagenlang niets (tot je bedenktermijn bijna om is… Leuk hoor…) en sturen ze je vervolgens door naar een e-mailadres + telefoonnummer in Zwitserland (Swissdeal). Heel vriendelijk en misschien goed bedoeld, maar het resulteert in de klant het bos in sturen.

Groupon moet me niet doorsturen naar een bedrijf in Zwitserland (met alle kosten van dien) maar er gewoon zelf voor zorgen dat ik functionerende producten krijg. Of mijn geld terug.

Reactie van de melder van de klacht Anonyma

5 jaren geleden - Zeg, wat krijgen we nu? Zomaar de klacht als afgehandeld opgeven terwijl dat verre van het geval is...?!! Dit is toch wel het toppunt.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 16:41 geantwoord

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Anonyma