Klacht: wordt niet meer bezorgd

op 06 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Over het laatste kwartaal van 2016, heb ik geen factuur ontvangen. Ook herinneringen heb ik niet gekregen. Ik heb de krant afgemeld van 12 tot en met 24 september, wegens vakantie.
Op mijn vakantie zie ik ineens een mail van de telegraaf dat ik onmiddellijk per omgaande moet betalen, anders is mijn abonnement van meer dan 25 jaar per omgaande opgezegd.
Op mijn vakantie adres geen wifi, Bij de eerstvolgende gelegenheid in een café, 22 september mijn abonnement betaald op jullie nieuwe bankrekening. Maar sinds 26 september nog geen krant gezien. Gebeld en ik moest maar een nieuw abonnement afsluiten. Dat vind ik absurd voor iemand die al zo lang jullie, nog steeds gewaardeerde krant, leest. Waar het mis is gegaan kan ik niet achterhalen, maar de factuur die altijd keurig door de post wordt bezorgd is nooit ontvangen.

Met vriendelijke groet
J. Klein

Wanneer de bezorging wordt hervat.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 oktober 2016 om 09:56 geantwoord

Geachte heer Klein,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben uw account bekeken en gezien dat uw abonnement op 20 september 2016 telefonisch is opgezegd in verband met een faillissement. De facturen zijn ook retour gekomen met dezelfde melding en het verzoek geen facturen meer te sturen.
Dit is dan ook de reden dat uw abonnement is stopgezet. Indien u een nieuw abonnement wilt, dan is dit uiteraard mogelijk.
Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-8248242
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door restaurant Hermitage