Mijn Klacht:
hallo…sinds andere halve week is en product niet leverbaar,ok dat kan gebeuren,maar het is nu bijna 2 weken geleden en nog niks geleverd…tijdelijk wordt er dan gezegd,in totaal 144 km gereden..elke dag op en neer,en elke dag beloven ze maar dat het product dag er na wordt geleverd….ik ben een kapitaal aan benzine kwijt,AH is een grote leugen..iedereen liegt daar….ik ben klaar,wij gaan voortaan naar de jumbo…dichtbij ook nog !!! …AH snapt schijnbaar niet dat het nog steeds crises is en alles maar duurder wordt!!
Gewenste Oplossing:
als het product geleverd wordt en mijn benzine terug wordt betaalt...!!


