Klacht: Wordt niet aangesloten

op 27 september 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Vrijdag 23 september zou online de TV hebben aangesloten op Fluytschip 61 in de Rijp. Dit is per email bevestigd. Vrijdagmiddag nog geen tv. Gebeld en kreeg te horen dat ik tot 18.00 uur moest wachten, bij nog geen tv om 19.00 uur contact opnemen met online.nl Zo gezegd zo gedaan geen beeld on 19.00 uur gebeld. Reactie, helaass het is nu vrijdagavond, nu kunnen weer niets meer doen. Misschien maandag??
Maandagmiddag 26 september, weer gebeld want nog steeds geen TV. Reactie, we gaan het regelen, U krijgt een sms als alles in orde is. Om 16.30 nog steeds geen TV dus maar weer bellen. Reactie, wat maakt u zich druk om, u wordt gecompenseerd. Verder kan ik u mededelen dat het zeker gaat duren tot het einde van de week. Gevraagd naar de chef om ongenoegen uit te spreken, daar begon hij niet aan. Gevraagd om door te verbinden met de technische afdeling die moet niet regelen, daar begon hij niet aan. Toen de oplossing: uk kunt natuurlijk de klantenservice afdeling klachten wel bellen, maar dan moet u flink geduld hebben want het is daar heel erg druk. Ja hoe zou dat kunnen. …….. Ondertussen heb ik nog steeds geen TV, zit met 2 kinderen van 6 en 9 die hier niets van snappen, maar wel tv willen kijken.
Schande online!!!!! Wel klanten binnenhalen maat niet afspraken nakomen. Diep, diep treurig!!!!

Ik zou tevreden zijn als wij vandaag, dinsdag 27 september, werk tv zouden kunnen kijken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zinloosgeweld