Klacht: word van t kastje naar de muur gestuurd

op 03 juli 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Hallo,

ik heb gisteren bij jullie pizza’s besteld. woon op de rand van aalsmeer en amstelveen. ik doe mijn bestelling bij domino’s in aalsmeer is 900 meter van me huis af. geef me adre door dat duur 20 minuten voordat ze het überhaupt begrijpen. vervolgens word er gezegt u pizza’s zijn de met een half uur. oke prima. vervolgens zijn we inmiddels een uur verder en denk ik zal maar weer is bellen. word er gezegd, we hebben het aan amstelveen door gegeven. zeg oke, verbind me maar door want ik wacht inmiddels al een uur. nee dat kan niet moet u zelf doen. oke ik bel naar amstelveen, ja t is druk krijg ik te horen. vervolgens heb ik 1 uur en 45 minuten moeten wachten op me pizza en 25 min met jullie aan de lijn gezeten. zit met 2 kleine kinderen die honger hebben en die op tijd naar bed moeten.

dat laat ik aan jullie over, hoe jullie weer zorgen dat ik een tevreden klant ben

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marchoff