Klacht: Word niks gedaan aan het wegvallen van het internet en strepen TV

op 19 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ben nu een halfjaar aan het bellen met ziggo en daar word niet daad werkelijk wat aan het probleem gedaan. mondeling wel maar praktijk niet. 4 monteurs geweest waarvan ieder wat anders zeggen. een ervan vertelde mij dat ze met oude troep werken en het is pappen en nat houden. De laatste monteur kwam meten en vertelde mij bekabeling bij mij in orde was in huis. waar iedere persoon aan de telefoon aan twijfelde en weer een nieuwe kabel op wilde sturen. nu zouden ze eindelijk in hun centrale kast wat gaan doen. wand het lag niet aan mij maar het zat bij hun wand ze hadden gemeten dat het steeds zwakker werd het signaal. ik kreeg een brief dat ze het gingen herstellen 5 weken geleden en hadden daar een paar dagen voor nodig. het is nu 5 weken geleden en het is nog steeds een puinhoop. wat moet ik hier aan doen…

als ik geen storing meer heb. maar ik werk in Den Haag en daar is het ook kommer en kwel. en ik wil een deel van mijn geld terug voor deze ellende.

Alle klachten die gemeld zijn door hertog134