Mijn Klacht:
Mijn zoon heeft een abonnement bij Vodafone lopen en loopt in Juli af. Ik werd in begin januari gebeld door Vodafone Loyalty voor een aanbieding. Mijn zoon zijn mobiel was in december kapot gevallen en kon niet meer opgeladen worden. Dus die meneer kwam met een speciale aanbieding om die abonnement over te nemen met een nieuw toestel. Ik ging als moeder er niet gelijk op in omdat ik eigenlijk niet weer aan een abonnement vast wou zitten. Maar had een week bedenk tijd en dan zouden ze 16 januari terug bellen maar dat hadden ze niet gedaan.Toch wilde ik erop in gaan en heb 19 januari terug gebeld naar Vodafone. Vodafone kost 45cent per gesprek en word 2x door verbonden naar afdeling Loyalty. Kreeg een Mevrouw aan de lijn en het uitgelegd dat hun die aanbieding voor mij zoon hadden. Ik zou binnen 48 uur Samsung Galaxy S5 Mini zwart binnen krijgen. Kreeg een mail ter bevestiging. Maar 4 dagen later nog niks. Ik denk dat ik zonder te overdrijven wel meer als 30 keer gebeld heb die week naar Vodafone maar werd van kastje naar de muur gestuurd en dan niet te vergeten die 45cent per gesprek. Toen op een gegeven moment was er weer een meneer van Vodavone Loyalty een ene Jorrit Mattijzen die het heel erg vervelend voor mij als klant vond en dat hij degene was die overal verstand van had. Dus hij vertelde ook dat die mevrouw mij niet had mogen zeggen dat die mobiel binnen 48uur binnen kon zijn want hij zei er kan 2 weken voor staan. Dus hij ging kijken of die mobiel in voorraad was en dat was dus niet zo. Toen zei mijn zoon doe hem dan maar in het wit. Die was wel in voorraad. Die meneer beloofde mij om de volgende dag in zijn pauze om 2uur een bericht om mijn mobiel te geven of die mobiel in die week binnen kon zijn. (want mijn zoon ging 2 februari naar Londen dus ik wilde in die week dat hij zijn mobiel zou hebbben.) Dus de volgende dag dus ook meneer Mattijzen van Vodafone Loyalty liet ook niks meer van zich horen. Ik weer bellen en vragen naar die meneer en bleek dat hij die dag er niet was. Ik was zo boos maar bleef toch rustig en had weer gebeld en heb gezegd dat ik met Vodafone eens en voor altijd zou kappen. Ik ben al jaren klant en ben echt op een SCHANDALIGE manier niet geholpen. Ik ben woonachtig in Leiden dus ben naar de winkel Belcompany gegaan om daar een jammer genoeg een tweede abonnement voor mijn zoon te nemen. Ik heb me toch weer over laten halen in die winkel voor een abonnement bij vodafone en die mevrouw zei dat ik misschien gewoon pech had. Toen is die mevr Romina (ik mocht haar naam noemen) ook anderhalf uur bezig geweest, doorverbonden, doorverbonden en nog eens doorverbonden om mij dat abonnement te geven. Ik dacht echt dat ik gek werd. Maar Vodafone vertelde dat er een fout in het systeem zat om klanten over te zetten en dat dat storing kon geven. Ik weet niet of Vodafone de waarheid verteld maar tegen de klant word niets gezegd en de kosten van je telefoon blijven op lopen. Dat meisje heeft mij netjes behandeld van Belcompany en mijn zoon heeft zijn mobiel!! Alleen nu zit ik met 2 abonnementen door Vodafone Loyalty!!! Daarbij heb ik de maandelijkse termijnen nagekeken die kloppen ook niet en heb ik ook voor gebeld, word ik ook weer doorverbonden en dan val ik weer weg. Wat is er dan gebeurt met Vodafone?? In januari is er een bedrag van mijn bank afgeschreven over de belbundel heen terwijl mijn zoon geen mobiel had. Als ik kijk naar de maanden daarvoor zijn het hele rare bedragen en altijd over de belbundel heen terwijl mijn zoon altijd thuis is en nooit belt. In ieder geval ik ga dit niet accepteren!! Als dit niet word opgelost ga ik juridische stappen ondernemen. Want ik zit nu met meerdere kosten die niet nodig zijn. Door fouten en nalatigheid van Vodafone.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als jaren oude klant en nette betaler als deze problemen op een nette en oprechte manier opgelost worden door Vodafone.

