Klacht: Word al 3 jaar aan een lijntje gehouden

op 25 mei 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jeetje hoe moeilijk kan het zijn. Twee keer voor Jan met de korte achternaam thuis gezeten omdat kpn een monteur zou sturen. Nooit een monteur geweest. šŸ¤¬ valse beloften. We hebben al jaren betaald voor 100 mb en blijken dat nooit te hebben kunnen ontvangen maar 50 mb. Geld terug kunnen ze pas over nadenken als de monteur is geweest. Wat nergens op slaat en waarschijnlijk zijn we ons geld gewoon kwijt. Innen dus geld en leveren niet. Schoften zijn het!

Gewenste Oplossing:

Het liefst dat dit bedrijf uit de samenleving word gehaald want als ik iets verkoop en het niet lever het het fraude doen zij het is het wel toegestaan.

Dat ik een groot deel van mijn betaalde facturen terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reinald van der Meij