Mijn Klacht:
Klacht bestaat uit reparatie niet uitvoeren dan wel lang wacht tijd niet met compensatie komen om dat leiding van wasmachine kapot is gegaan door slecht moteeren door helders vast goed 2 keer overstroming gehad en ik ben nu slacht over die daar duren van is ik ben dit al meerder keeren mee gemaakt slecht behandeld afgepoeier intcom die niet werkt waar al 3 maanden over aan bellen ben maar dan krijg nul op orkest ik heb gemeente ingeschakeld en de juridische loket in die nodig als advocaat aanpas moet komen zal dit op kosten voor woonwaard wezen om dat woonwaar in gebreken blijft r.smit
Gewenste Oplossing:
Compensatie regeling ik betaal voor huur kosten service kosten en dan gaat dingen kapot zo als wasmachine lijding en moet ik maar naar wasrette gaan waar op ik vraag stelde kan u die voor mijn vergoeden antwoord was nee maar is ook niet mijn schuld dat lijding van was machine kapot is gegaan en 2 keer overstroming heb gehad dus en intercom is stuk maar ook daar word niks aangedaan dus vandaar deze klacht en heb ze ruim tijd gegeven dus ben nu zat