Klachten over Woonsquare

Heeft u een klacht over Woonsquare? Meldt deze dan direct bij Woonsquare via www.woonsquare.nl. Woonsquare is de specialist in comfortabel wonen en slapen.... Lees meer >

80% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Meubelwinkels

74 klachten opgelost
2.8 /10
40 stemmen

Kapotte meubels

Klacht van Esther3178 op 27 juli 2021 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben een compleet nieuw interieur gekocht bij woonsquare in Oss. Van de 5 meubels zijn er 3 incompleet of stuk. T tafelblad van de eettafel zit een deuk in Tv kastje zitten schroefgaten in, maar de schroeven passen niet. De service kast kunnen... Lees meer

Dramatica

Klacht van Hopeloze klant op 14 juli 2021 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

3 jaar geleden bank gekocht en alleen maar ellende . Na drie maanden de zitting al doorgezakt. Al 3 maal opgevuld en ziet er nu niet meer uit 1 zitting is veel lager als de rest en kan niet meer goed opgevuld... Lees meer

Compliment van G.m.Terwijde op 04 februari 2021 over Woonsquare

Vandaag, 4 februari 2021, gebeld door de klantenservice van Woonsquare. Hun voorstel is om een ander bank uit te kiezen voor het aankoopbedrag (uiteraard meerwaarde voor eigen rekening). Super oplossing waarvoor bedankt.

Compliment van Vonnie-63 op 21 december 2020 over Woonsquare

woonsquare heeft na telefonisch contact het bedrag terug gestort.

Compliment van Kamil koc op 15 december 2020 over Woonsquare

Dankj jullie wel ,we zijn blij met het oplossing!

Compliment van op 09 augustus 2018 over Woonsquare

Keurig opgebeld en geholpen. Woonsquare is mij tegemoet gekomen en ben heel blij met deze keurige gang van zaken en de manier waarop ik te woord ben gestaan en de klacht is opgelost! Dank woonsquare!!

Compliment van op 14 juni 2018 over Woonsquare

Ja ik ben tevreden met deze oplossing, nu maar hopen dat ik met deze nieuwe bank veel plezier mag hebben.

Compliment van op 02 april 2018 over Woonsquare

We zijn overeengekomen om een andere bank uit te zoeken ipv herstel huidige bank. Hopelijk krijgen we van deze bank wel jaren plezier. Al met al blij met de huidige oplossing. Bedankt!

Compliment van Sabine2002 op 12 april 2018 over Woonsquare

Woonssquare heeft onze klacht serieus genomen en heeft ons super behandelt.
Zij hebben toegezegd dat er een nieuwe bankstel is besteld, wij wachten nu op de levering. Hier zijn wij erg blij mee.

Compliment van op 19 december 2017 over Woonsquare

Geachte klantenservice Woonsquare
Dank u voor de geboden oplossing.

Compliment van op 03 oktober 2017 over Woonsquare

We hebben alleen een afspraak gemaakt om tot een oplossing te komen. Ik hoop wel dat we eruit komen en daar ga ik ook vanuit.

Compliment van op 07 augustus 2017 over Woonsquare

laat nog even weten wanneer de monteur komt

Compliment van op 15 mei 2017 over Woonsquare

Ja voorlopig ga ik akkoord. Wel even afwachten of het netjes gestikt wordt en niet afwijkt van de andere stiknaden

Compliment van op 25 april 2017 over Woonsquare

Woonsquare gaat het bankstel omruilen ik hoef maar de helft te betalen

Compliment van op 21 april 2017 over Woonsquare

We krijgen bericht binnen 2 weken voor een oplossing

Compliment van kruit martine op 25 juli 2017 over Woonsquare

Inmiddels is de service monteur langs geweest en woonsquare heeft het probleem opgelost door de schade financieel te compenseren.
Het heeft lang geduurd maar zeer tevreden over de geboden oplossing.

Compliment van op 02 maart 2017 over Woonsquare

Zeer snel en keurig opgelost

Compliment van op 13 april 2017 over Woonsquare

ze zijn bij mij thuis geweest en hebben het bankstel gezien.Na overleg cadobon gehad 1000,00 euro .Uk heb in de outlet van hun een andere bank genomen.

Compliment van op 31 januari 2017 over Woonsquare

Een redelijke oplossing door woonsquare aan geboden en door mij aanvaard

Compliment van op 26 december 2016 over Woonsquare

Bedankt voor de coulanceregeling.
Wij willen graag een damesfiets ontvangen.
Gaarne voor het zover kan maat 48 voor dames.
Gaarne vernemen wij van u hoe verder dit geregeld wordt.

Met vriendelijke groet
Fam. van de Klundert

Compliment van op 08 oktober 2016 over Woonsquare

Tijdens een fijn en correct telefonisch onderhoud tot bovenstaande overeenkomst gekomen. Goed gevoel over en vertrouwen dat het nu echt goed gaat komen.