Klachten over Woonsquare

Heeft u een klacht over Woonsquare? Meldt deze dan direct bij Woonsquare via www.woonsquare.nl. Woonsquare is de specialist in comfortabel wonen en slapen.... Lees meer >

73% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Meubelwinkels

73%
84 klachten gemeld
16 openstaande klachten
6 klachten in behandeling
62 klachten opgelost
1.8 /10
33 stemmen

Laden salontafel zitten vast schade deuren

Klacht van op 31 oktober 2019 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Op 11-10-2019 zijn mijn nieuwe meubels geleverd, tafel met 4 stoelen, dressoir, bankstel, salontafel en tv-meubel.Wat mij direct opviel was dat er eerst betaald moest worden voordat er uitgeladen werd. VREEMD. Nu is mij duidelijk waarom.Tijdens het uitladen werd de voordeur... Lees meer

plooivorming na 1 dag in bekleding van de bank

Klacht van op 29 oktober 2019 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Wij hadden een klacht ingediend bij Woonsquare Almere over onze nieuwe bank, deze was na 16 weken op 6 september geleverd ( na 1 dag ernstige plooivorming in bekleding) klantenservice vond dit ook vreemd, vandaag 15 oktober is een monteur... Lees meer

Compliment van LS61 op 09 augustus 2018 over Woonsquare

Keurig opgebeld en geholpen. Woonsquare is mij tegemoet gekomen en ben heel blij met deze keurige gang van zaken en de manier waarop ik te woord ben gestaan en de klacht is opgelost! Dank woonsquare!!

Compliment van W.h.a van Mierle op 14 juni 2018 over Woonsquare

Ja ik ben tevreden met deze oplossing, nu maar hopen dat ik met deze nieuwe bank veel plezier mag hebben.

Compliment van Teus en Lumme op 02 april 2018 over Woonsquare

We zijn overeengekomen om een andere bank uit te zoeken ipv herstel huidige bank. Hopelijk krijgen we van deze bank wel jaren plezier. Al met al blij met de huidige oplossing. Bedankt!

Compliment van Sabine2002 op 12 april 2018 over Woonsquare

Woonssquare heeft onze klacht serieus genomen en heeft ons super behandelt.
Zij hebben toegezegd dat er een nieuwe bankstel is besteld, wij wachten nu op de levering. Hier zijn wij erg blij mee.

Compliment van M Haupts op 19 december 2017 over Woonsquare

Geachte klantenservice Woonsquare
Dank u voor de geboden oplossing.

Compliment van brownhertog op 03 oktober 2017 over Woonsquare

We hebben alleen een afspraak gemaakt om tot een oplossing te komen. Ik hoop wel dat we eruit komen en daar ga ik ook vanuit.

Compliment van Dhr Rinus op 07 augustus 2017 over Woonsquare

laat nog even weten wanneer de monteur komt

Compliment van Pemie01 op 03 augustus 2017 over Woonsquare

Ik ben tevreden met de afspraak zoals gemaakt en heb vertrouwen in de afloop

Compliment van Gery Broekhuis op 15 mei 2017 over Woonsquare

Ja voorlopig ga ik akkoord. Wel even afwachten of het netjes gestikt wordt en niet afwijkt van de andere stiknaden

Compliment van Chermkens op 25 april 2017 over Woonsquare

Woonsquare gaat het bankstel omruilen ik hoef maar de helft te betalen

Compliment van Giel Janssen op 21 april 2017 over Woonsquare

We krijgen bericht binnen 2 weken voor een oplossing

Compliment van kruit kruit op 25 juli 2017 over Woonsquare

Inmiddels is de service monteur langs geweest en woonsquare heeft het probleem opgelost door de schade financieel te compenseren.
Het heeft lang geduurd maar zeer tevreden over de geboden oplossing.

Compliment van Annkek op 13 april 2017 over Woonsquare

ze zijn bij mij thuis geweest en hebben het bankstel gezien.Na overleg cadobon gehad 1000,00 euro .Uk heb in de outlet van hun een andere bank genomen.

Compliment van ceesvandergroef op 31 januari 2017 over Woonsquare

Een redelijke oplossing door woonsquare aan geboden en door mij aanvaard

Compliment van Afem van de Klundert op 26 december 2016 over Woonsquare

Bedankt voor de coulanceregeling.
Wij willen graag een damesfiets ontvangen.
Gaarne voor het zover kan maat 48 voor dames.
Gaarne vernemen wij van u hoe verder dit geregeld wordt.

Met vriendelijke groet
Fam. van de Klundert

Compliment van Jeannine Schellekens op 08 oktober 2016 over Woonsquare

Tijdens een fijn en correct telefonisch onderhoud tot bovenstaande overeenkomst gekomen. Goed gevoel over en vertrouwen dat het nu echt goed gaat komen.

Compliment van tba020 op 20 september 2016 over Woonsquare

prima oplossing en we zijn maandag uitstekend geholpen door renate van de service afdeling

Compliment van okiedokie op 13 september 2016 over Woonsquare

ik ben blij dat het opgelost wordt, dank u A Aarts ik hoor wel waneer. ????