Klacht: [email protected]

[email protected] op 18 juli 2021 over WoonQ.nl in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik bestelde 3 kamerplanten, 3 voor de prijs van 1. zonder enig bericht stond er plotseling een doos voor deur ( in de hal van een groot appartement). 1 van de 3 planten was niet de plant die ik besteld had en ze waren veel kleiner dan afgebeeld. we waren erg toch blij mee en de bestelling was al betaald. nu ruim een maand later, gaat 1 plant dood, dit was ook niet de plant die we hadden besteld. we zijn 5 dagen te laat met dit te melden ( we zijn net verhuisd) en nu is de garantie verlopen en krijgen we een tegoedbon van € 10.- aangeboden.

Gewenste Oplossing:

als ik een andere plant toegestuurd zou krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over WoonQ.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]