Klacht: Woonnet

op 08 oktober 2017 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer /mevrouw,

https://www.woonnetrijnmond.nl/detail/rotterdam/kralingen-crooswijk/palestinastraat-71/100034486

Op 28 september heb ik gereageerd op deze direct kans woning op de woonnetrijnmond. Ik stond op positie 5 en na 5 a 10 min ben ik verplaatst naar positie 8 ???? . Ik vraag mij af hoe dit kan met een direct kans woning en urgenten krijgen ook geen voorrang. Dus de positie had niet moeten veranderen. Dit is mij al eerder gebeurd met een ander woning.

Ik heb op 29 september via Facebook van woonnet rijnmond een bericht gestuurd met deze vraag. Daarna nogmaals een bericht maar helaas krijg ik hier geen reactie op.

Het zou onmogelijk zijn dat de posities bij direct kans woningen veranderen. Dit zou niet moeten gebeuren tenzij er iets mee gedaan wordt.

Gewenste Oplossing:

Ik eis van de woonnet hier een uitleg van en ik eis mijn eerlijke kans terug.

Ik hoop dat ik op deze manier toch een antwoord en mijn recht krijg

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,
Sara Arharbi

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Arharbi