Klacht: Asociale buren, meerdere meldingen werkt niet.

op 12 oktober 2019 over Woonkracht10 in de categorie Woningcorporaties

Goedemorgen. Inmiddels heb ik al meer dan 3 klachten ingedient bij woonkracht 10 ivm asociale buren, maar er word niks mee gedaan. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Als woonkracht 10 huur wilt of iets anders staan ze op je stoep. Maar als het om onprettig wonen gaat, doen ze niks. Het gaat om het volgende.
Vanaf de flat word er regelmatig wat naar beneden gegooit vanaf 6 hoog. Zoals : emmers water, frituur vet, bedden, tafels, stoelen, afstandbediening, plastic, afval, noem het maar op. Zelfs na iemand op hete daad te betrappen doet woonkracht 10 nog niks. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het geluid overlast tot diep in de nacht. Hieronder volgt een lijst, is wat makkelijker
1. Mensen gooien van alles van het balkon.
2. Geluidsoverlast tot diep in de nacht.
3. Roken en blowen in de lift.
4. Elektrische deur beneden word al een half jaar gerepareerd
5. Inbraak en diefstal in woningen en uit auto’s,
6. Je kan je was niet buiten hangen of iets verven op het balkon door oorzaak 1.
7. Fazantplein is een vuilnisbelt.
8. Geluidsoverlast overdag, sochtends, savonds en snachts
9. Stink lift, word wel schoongemaakt, maar vervolgens staat er weer iemand in met een lekkende zak of met een peuk . Er hangen camera’s maar woonkracht10 doet wederom niks.
10. Je mag niks op de gallerij zetten omdat het algemene ruimte is, maar als er een spinnen plaag is, moet je het zelf oplossen !!!
11. Stinkende berging(en) door mensen die daar plassen.
12. Flikkerende lichten op de galerij.
13. Inbraak dreiging en woonkracht 10 doet niks.
14. Beneden deur word keer op keer gesloopt en weer gemaakt. Als de woningbouw daar zin in heeft dan. Anders staan de inbrekers zo boven.
15. En ik kan nog wel ff door gaan!

Kortom het is hier niet prettig wonen en wij gaan daarom ook zsm verhuizen als dit kan.. maar voor de mensen die dit niet kunnen, en vast zitten aan de flat, hoop ik dat er toch wat gebeurt. Woonkracht 10 doet niks, de politie en de gemeente proberen het wel maar dat haalt niks uit.

Help alstublieft mij en me medebewoners.

Mvg

Karlie

Als woonkracht 10 het fazantplein leefbaarder maakt, mensen boetes geeft of als ze actie ondernemen betrekking tot de spinnenplaag, balkon smijters etc.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonkracht10 over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Karlie9