Klacht: De politie en de buren weten nu ook van mijn klachten

D.M. Iseli op 22 april 2025 over Wooninc in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aanvullende relevante informatie die ik via e-mail aan Wooninc stuurde.
In vervolg op mijn klachten van 7 en 13 april 2025 deel ik u het volgende mee.
Mijn buren op mijn verdieping hoorden vandaag 19 april 2025 rond 13.30 uur een vreemd geluid op de gang dat ze niet konden verklaren. De bezoekers van mijn naaste buurvrouw vroegen haar ook wat voor een vreemd geluid ze hoorden. De verklaring van mijn naaste buurvrouw aan hen was dat ik mogelijk aan het stofzuigen was.
De ventilatiegeluiden in mijn woning zijn klaarblijkelijk hoorbaar in de woningen van mijn naaste buren en op de gang.
Mijn naaste buurvrouw vroeg aan nog andere buren of ze mij hadden zien rondlopen en wisten of het wel goed ging met mij. Niemand op mijn verdieping had mij zien rondlopen, dus ze dachten dat er misschien iets met mij gebeurd was in mijn woning. Ze belden de politie die een paar keer op mijn deurbel drukte en hard op mijn voordeur klopte om te checken of ik in orde was, nadat ze mij telefonisch niet konden bereiken. De twee agenten hoorden bij de voordeur ook de ventilatiegeluiden. Ik wees ze meteen ook op de merkbare tocht aan de voordeur. Toen ze binnen waren liet ik ze de badkamer en het toilet zien om de ventilatiegeluiden te laten horen en nodigde ze uit om de hele woning te bekijken. Ze hoorden duidelijk de ventilatiegeluiden. De politie vroeg nadrukkelijk of ik zelf in orde was. Ik zei: “Ik heb een klacht ingediend bij de woningcorporatie over deze geluiden die mijn buren bij hen thuis en op de gang blijken te horen. Ik heb mijn twijfels of de woningcorporatie mijn klacht serieus gaat nemen. Ik gebruik oortjes bij de computer en hoor niet altijd de voordeurbel.”
De politie en de buren zijn nu op de hoogte van de storende, hinderlijke geluiden en de vieze deeltjes in mijn keuken.
Ik vertrouw erop u met deze aanvullende informatie van dienst te zijn geweest. Ik heb u van mijn kant alle mogelijke informatie verschaft die verband houdt met mijn klachten van 7 en 13 april 2025. De buren zullen de afhandeling van mijn klacht hoogstwaarschijnlijk volgen.
Mijn klachten zijn ook terug te vinden via Trustpilot en Google, indien mogelijk.

Gewenste Oplossing:

Zorgen voor een normaal, leefbaar binnenklimaat in mijn woning: Geen storende, hinderlijke geluiden, stoffige geur en vieze deeltjes in mijn badkamer, wc, keuken en bijkeuken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wooninc

Reactie van de melder van de klacht D.M. Iseli

4 weken geleden - Een woningcorporatie die sociale huurwoningen verhuurt mag op een sociale manier met klachten omgaan, wat in dit geval (nog) niet gebeurt.

Reactie van de melder van de klacht D.M. Iseli

4 weken geleden - Op een klacht mag op een normale manier gereageerd worden door een woningcorporatie.

Alle klachten die gemeld zijn door D.M. Iseli