Mijn Klacht:
Wokpan is laag al af/beschadigd door gebruik.
Is niet door harde materialen ontstaan, maar waarschijnlijk door de hitte. je kunt het ook zien aan de kleur bij de beschadigde plek.
Gewenste Oplossing:
Nieuwe nokpan oud ?? Maar die wel goed blijft uiteraard anders heeft het geen zin..!!

