Mijn Klacht:
Vorig jaar een wokpan van Ken Hom gekocht. vandaag voor de eerste keer gebruikt. De pan valt om omdat de steel te zwaar is. Heb ruim 6 centimeter van de steel afgezaagd en nu blijft de pan wel staan. Deze pan is gevaarlijk en dient uit de handel te worden genomen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als deze pan uit de handel genomen wordt omdat er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan. ( brand of brandwonden).

