Klacht: Witte boorden criminaliteit Ziggo Zakelijk

op 27 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al meer als 5 jaar klant bij Ziggo. Na tal van problemen en 6 monteurs hebben ze in december 2016 verteld dat ze GEEN oplossing voor mij hebben. De enigste optie is omzetten naar Zakelijk. Er zou niets veranderen. Allereerst maken ze de fout dat ze even twee aansluitingen door elkaar heen lopen… Vanaf dat moment nog steeds dezelfde problemen. Omdat ik al tig keer contact heb gehad met Ziggo en deze belachelijke klantenservice gewoon schijt aan je heeft en of het nou werkt of niet ze niets anders kunnen doen als een monteurtje langs sturen… Die zoals de overige 6 monteurs alles binnen vervangen heeft, 4 nieuwe modems, alle kabels en aansluitingen. Zelfs de aansluiting bij het aansluitpunt… Geen oplossing. Begin juni was voor mij de maat vol en heb ik contact gezocht met Ziggo omdat het gewoon niet meer werkzaam was. Ze gaven mij als antwoord. Ja meneer wij zien uw modem met voldoende sterkte dusja… het werkt gewoon. Nou mevrouw anders bel ik niet.. Ze kunnen niets voor je betekenen alleen een monteur sturen… Alles herhalen wat de andere monteur ook al gedaan heeft. Wat beide partijen geld kost maar niets oplost. Omdat ik al meerdere keren aan heb gegeven dat het buiten in de kabel ligt die geoxideerd is… Ziggo wil dit niet aanpakken dus dat was voor mij de druppel. Hierop gaf ik aan dat ik Ziggo per direct wilde beëindigen. Dat was niet mogelijk want ik zat in contract? Huh? Contract? Het bleek dus dat ze mij in december een jaar contract aangesmeerd hadden… Onder valse voorwendselen dus. Ziggo bied geen oplossing, Diensten werken niet. Dus weiger ik nog langer te betalen. Ik heb ze nadrukkelijk gevraagd om een band opname waar ik een abbonoment met ze aanga van 1 jaar. Dat hadden ze niet.. 2 dagen later hadden ze het wel, en weer 1 dag later hadden ze het weer niet want die bewaren ze maar 3 maanden? Je word gewoon om de tuin geleid zodat je het zelf niet meer begrijpt. Ik wil geen zaken doen met oplichters dus ik heb telefonisch en per email aangegeven dat ik alle apparatuur had ingepakt in hun retour dozen en dit retour gestuurd inclusief een aangetekende brief. Dit heb ik op 7 juni gedaan en is op 9 juni aangekomen en geaccepteerd bij Ziggo. Voor de 7 dagen heb ik 14 euro naar ze overgemaakt en is voor mij de maat vol. Hierna nog meerdere malen contact gehad en omdat ze het niet kunnen winnen gooien ze gewoon de hoorn er op want een oplossing hebben ze niet en willen met deze praktijken alleen maar mensen geld afhandig maken. Ik ben nooit een jaar contract met Ziggo aangegaan en ben daar ook nooit mee akkoord gegaan. Ze zeggen een orderbevestiging via e-mail verzonden te hebben. Die moet ik tot op de dag van vandaag nog krijgen….

Ik zit inmiddels met volle tevredenheid bij een andere provider die wel transparant is en wel levert wat ze beloven.

Annulering contract zonder bijkomende kosten

Alle klachten die gemeld zijn door rh 1337