Klacht: Wisselende tarieven rit

AndiB op 12 april 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vaak (2-3 keer pw) is het onmogelijk om een bestelling van OV chipkaart op te halen, het automaat op station is kapot of gesloten. Geen blauwe kastje in de bus. Dan moet ik een kaartje in de bus betalen. Van Groningen station naar transferium drachten (314) en van drachten naar minerva heerenveen (320) dit kost varieerend 5euro, 7euro en 10euro per buslijn. Daarna moet ik weer terug natuurlijk. Hoe kan dit

Als er duidelijkheid zou zijn voor zowel de chauffeur als ikzelf wat de tarieven zijn. Daarnaast een vergoeding van wat ik teveel betaald heb.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 april 2018 om 06:45 geantwoord

Beste AndiB,

Wat jammer om te lezen dat je steeds verschillende tarieven betaald met lijnen 314 en 320.

Een ritkaart met 314 voor Groningen station naar Drachten, Transferium Oost kost 10 euro per enkele reis.

Een ritkaart met 320 van Drachten naar Heerenveen, Minerva kost 7 euro per enkele reis.

Voor meer tarieven kijk je op: https:bit.ly2AbZBCp.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Voor de extra kosten kun je een verzoek indienen via ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Alle klachten die gemeld zijn door