Klacht: Wisselende kwaliteit van Zaanse Hoeve Griekse stijl yoghurt 10%

op 16 augustus 2017 over Zaanse Hoeve in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Wij eten al jaren elke dag uw Griekse stijl yoghurt 10%, aangeschaft bij AH Meeuwenstraat Den Helder. De afgelopen maanden komt het steeds vaker voor dat de kwaliteit slecht is, yoghurt is dan erg dun zelfs dunner dan gewone yoghurt.

De afgelopen week is het nog erger geworden want van de vijf emmertjes yoghurt van 1000gr zijn er 4 van zeer slechte kwaliteit. 2 x zeer dun en nu ook 2 x extreem dik. Erg onsmakelijk en wij gooien deze dan ook weg.

Van de laatste 2 verpakkingen heb ik de nummers maar op geschreven:
Extreem dik: 0300101 12:23 / tht: 10/09/17
Zeer dun: 0408104 19:23 / tht: 11/09/17

Medewerker AH geeft aan dat de dikte wel eens kan verschillen en daar geen invloed op te hebben.

Kunt u aangeven hoe het kan dat uw Giekse stijl yoghurt van sterk wisselende kwaliteit is en gaat het nu ook om een mate van bedorvenheid en slecht voor de gezondheid?

C.

Erg teleurgesteld en ontevreden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zaanse Hoeve

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zaanse Hoeve nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C de Zeeuw