Klacht: Wish stopt met Paypal

op 25 september 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Wish waar ik al jaren graag online mag kopen, is sinds een paar dagen gestopt met PayPal.
Dit is de domste zet ooit van dit bedrijf.
Ik heb ook regelmatig nepartikelen uit China, en dan wil ik graag als gecontrolleerd lid van PayPal gebruik kunnen maken van mijn aankoopbescherming.
Ik heb dan ook VISA, maar ik weiger om nog MEER gegevens vrij te geven.
Het is of PayPal, en anders zijn ze net als die melding op deze site van Mike van de Beek uit Markenesse, bij Wish nog een klant kwijt.

Ik bestel niet eerder voor ik wederom gebruik kan maken van Paypalbetaling.
Zo niet, dan is men mij ook als klant kwijt.
En ik bestelde toch behoorlijk wat voorheen.
Onder de 22 euro is het inklaring en Btw vrij, en daarom kocht ik soms de gekste dingen op Wish.
Velen met mij, denken erover om elders te shoppen ipv bij Wish.
Er is keuze zat tegenwoordig.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Reactie van de melder van de klacht Angenita Jerphanion-Jansen

1 maand geleden - Die reageren niet Robin, ik heb de klacht geplaatst omdat ik van mening ben dat men niet zomaar geregistreerde PayPal klanten uit het betalingsysteem kunnen verwijderen. Ik betaal never en nooit met Ideal, en ook niet met Visa richting Chinese webshops. PayPal is voor mij gratis, Visa kost extra geld vanwege transactiekosten en valutaomzetting. Ze moeten het maar weten bij Wish. Ook ik heb het bericht gedeeld onder de naam Muziekpromo_Ned op Twitter.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angenita Jerphanion-Jansen